Knihy
E-knihy

Slepačia polievka pre dušu: 20. výročie - Originálne vydanie

Všetky vaše obľúbené pôvodné príbehy, plus 20 bonusových príbehov na nasledujúcich dvadsať rokov

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2015

Keď Slepačia polievka pre dušu prvýkrát vyšla pred dvadsiatimi rokmi, oblasť osobného rozvoja len začínala byť populárna. Táto kniha, naplnená až po okraj inšpiráciou a nádejou, ovplyvnila milióny ľudí a výrazným dielom prispela k zmene spôsobu...

Čítaj viac

9,49 €

Bežná cena Bežne 9,99 €

Ušetríte 5%

Posielame do šiestich dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Najúspešnejšia zo série kníh, z ktorých sa predalo vyše 500 miliónov výtlačkov!

Keď Slepačia polievka pre dušu prvýkrát vyšla pred dvadsiatimi rokmi, oblasť osobného rozvoja len začínala byť populárna. Táto kniha, naplnená až po okraj inšpiráciou a nádejou, ovplyvnila milióny ľudí a výrazným dielom prispela k zmene spôsobu, akým ľudia vnímali knihy o osobnom rozvoji.

Stala sa celosvetovým bestsellerom a odštartovala fenomén, ktorý vyústil do ďalších 250 titulov, z ktorých sa predalo vyše pol miliardy výtlačkov! Nečudo, že oslavu 20. výročia vydania originálu si nenechali ujsť ani svetoznáme osobnosti v oblasti osobného rozvoja – Anthony Robbins, Deepak Chopra či Michael Beckwith a prispeli svojimi príbehmi, ktoré im zmenili život.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Slepačia polievka pre dušu: 20. výročie - Originálne vydanie - Jack Canfield, Mark V. Hansen, Amy Newmark
Slepačia polievka pre dušu: Nájdi svoje šťastie - Jack Canfield a kolektív
18,98 €
Ušetríte 1,00 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
368
Hmotnosť
420 g
Rok vydania
2015
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
145×207 mm
ISBN
9788081092589
Naše katalógové číslo
197871

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Jack Canfield vedie semináre, ktorých úlohou je naučiť poslucháčov správne sa ohodnotiť, je prezidentom Nadácie pre výchovu k sebahodnoteniu v kalifornskom Culver City. Jeho intenzívne semináre pre laickú verejnosť i profesionálov absolvovalo viac ako 500 000 poslucháčov z celého sveta. Je autorom niekoľkých kníh o vývoji sebahodnotenia vo vzdelávaní a poradcom stoviek spoločností a profesionálnych združení.

Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac
Kúpte spolu
Slepačia polievka pre dušu: 20. výročie - Originálne vydanie - Jack Canfield, Mark V. Hansen, Amy Newmark
Slepačia polievka pre dušu: Nájdi svoje šťastie - Jack Canfield a kolektív
18,98 €
Ušetríte 1,00 €