Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014

19,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014

Strategický marketing

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2014
Počet strán
350

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Čítať viac

  • Šitá väzba
  • Slovenčina

19,90 €

U dodávateľa 3 ks
Posielame do 4 – 5 dní

Dostupné v 22 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Bohyne a prízraky - Juraj Červenák, Artis Omnis, 2024
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014
19,90 €

Viac o knihe

Cieľom predkladanej publikácie je:
  • vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
  • vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
  • analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
  • objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

3 hodnotenia

3
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Miriam Takáčová
Overený nákup
22.2.2021
Velmi dobra
Kniha je velmi prakticky a logicky spracovana. Teoreticke vysvetlenia doplna o prakticke priklady, co dava citatelovi moznost lepsieho osvojenia problematiky. Je velmi vhodna do praxe zacinajuceho marketera. Čítať viac
Lucia
Neoverený nákup
17.11.2019
všetko na jednom mieste
Či už ste študent alebo chcete napredovať, táto kniha bude pre vás ako stvorená. V knihe sa dozviete o SWOT analýze, zákazníckych a konkurenčných stratégiách, analýze konkurencie, portfóliových analýzach, tvorbe marketingového plánu, implementácii stratégie, marketingovej kontrole atď. Čítať viac

„Neviem o sebe nič dopredu a moje dobrodružstvá sa začínajú až vo chvíli, keď o nich rozprávam.“

Jednoducho je to tak - Gérard Depardieu, Lionel Duroy, 2015
Jednoducho je to tak
Gérard Depardieu, Lionel Duroy