Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014

4,20 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2014
Počet strán
148

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

4,20 €

U dodávateľa 2 ks
Posielame do 4 – 5 dní

Dostupné v 20 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Mile High – Vrchol v oblakoch - Liz Tomforde, Zelený kocúr, 2024
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
4,20 €

Viac o knihe

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
Čítať viac
Počet strán
148
Väzba
pevná väzba
Rozmer
155×220 mm
Hmotnosť
320 g
ISBN
9788081681196
Rok vydania
2014
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
193851
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Robiť niečo nikdy nie je také dobré, ako chystať sa na to. “

Papierové mestá - John Green, 2014
Papierové mestá
John Green