Management tvorivosti

Mariana Račková  ·  Vydavateľstvo: Via Bibliotheca, 2010
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO<26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 17,21 €. Ušetríš teda naviac 0,37 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 39,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 39,00 €!

Pri objednávke nad 39,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
17,58 €
Bežná cena:
18,50 €
Ušetríte:
5% (0,92 €)

Posielame do troch dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Vysokoškolská učebnica Management tvorivosti je koncipovaná ako základný učebný text pre poslucháčov bakalárskeho a inžinierskeho stupňa technického univerzitného vzdelávania. Učebný text obsahuje vstupné informácie z kreatológie - vedy, ktorá skúma tvorivosť. Je určený všetkým, ktorí sa nevedia uspokojiť len s jedným navrhovaným riešením, radi skúšajú niečo nové, majú motiváciu k ešte vyššej tvorivosti alebo nesú zodpovednosť za rozvoj tvorivosti iných, teda nielen študentom ale aj učiteľom, manažérom, obchodníkom, tvorivým pracovníkom z oblasti vedy, výskumu, reklamy, marketingu.

Metódy a stratégie uvedené v učebnici podporujú rozvinúť kreativitu a umožňujú prekračovať rutinné osobné hranice. Pomáhajú človeku objaviť nový časopriestor bytia. Poskytujú možnosti, vedú k ochote na sebe pracovať. Stávajú sa každodennou výzvou, úžasnou cestou hľadania neopakovateľného, provokujú k odvahe byť tvorivým. Slúžia nielen ako barometer či metodický sprievodca, ale rovnako aj ako stimul, ktorý tvorivý potenciál umocňuje. Ľudský faktor spôsobuje, že praktické cvičenia kreativity nemôžu byť zárukou, ani univerzálnym receptom pre kreatívny úspech každého jednotlivca.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 108
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 150×210 mm
  • Hmotnosť: 150 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788089527090
  • Rok vydania: 2010
  • Naše katalógové číslo: 191331


Hodnotenia čitateľov       (zatiaľ nikto nehodnotil) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba