Knihy
E-knihy

Vplyv

Psychológia presviedčania

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2014

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky...

Čítaj viac

12,63 €

Bežná cena Bežne 13,99 €

Ušetríte 10%

Posielame do šiestich dní

Odporúčané knihy a kolekcie

Popis knihy

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.



Čítaj viac
Kúpte spolu
Vplyv - Robert B. Cialdini
7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
Ušetríte 3,12 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Influence. The Psychology of Persuasion.
Rozmer
155×225 mm
ISBN
9788081092596
Naše katalógové číslo
190057
Počet strán
266
Hmotnosť
420 g
Rok vydania
2014
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

5 hodnotení

4
1
0
0
0

Monika Némethová
Monika Némethová
23.1.2016
Názor čitateľa
Kniha je dobrým návodom ako sa vyhnúť manipulatívnemu správaniu podomových a iných predajcov a na druhej strane dobrým návodom ako manipulovať s inými ľuďmi a dosiahnuť želané správanie.
Čítaj viac
Marek Mikuš
12.10.2015
Vynikajúce
Mne dala táto kniha veľmi veľa.
Autor vždy až zarážajúco presne trafil klinec po hlavičke. Popísal ľudí, ich myšlienkové pochody a následný spôsob ako sa rozhodujú mrazivo jednoducho a zrozumiteľne
Čítaj viac
Margaréta
5.8.2015
Výborná kniha
Knižku skutočne odporúčam k prečítanie. Kniha je skutočne výborné napísaná, jednoduché na pochopenie, veľmi veľa výskumov, experimentov ktoré záujmu čitateľa. Osobne som vnímala všetky vplyvy, avšak po prečítaní som opäť bohatšia o vedomosti a určite viac všímavá. ODPORúčAM :)
Čítaj viac
Tatiana Compelová
Tatiana Compelová
18.5.2015
Názor čitateľa
Kniha je vynikajúco napísaná, podložené tvrdenia sú ukázané na príkladoch z praxe a sú ľahko pochopiteľné. Knihu by si mali preštudovať všetci, čo prichádzajú do styku s ľuďmi, nielen preto, aby sa vyhli manipulácii svojej vlastnej, ale aby ani oni s druhými nemanipulovali. Knihu vrelo odporúčam.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac
Kúpte spolu
Vplyv - Robert B. Cialdini
7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
Ušetríte 3,12 €