Vplyv

Psychológia presviedčania
Robert B. Cialdini  ·  Vydavateľstvo: Eastone Books, 2014
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 13,71 €. Ušetríš teda naviac 0,24 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 49,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
13,95 €
Bežná cena:
13,99 €

Posielame do šiestich dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.



Eastone Books

Ďalšie tituly vydavateľstva

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Originálny názov: Influence. The Psychology of Persuasion.
  • Počet strán: 266
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 155×225 mm
  • Hmotnosť: 420 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788081092596
  • Rok vydania: 2014
  • Naše katalógové číslo: 190057


Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 4 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Monika Némethová
Monika Némethová
23. januára 2016
     
Reagovať

Názor čitateľa 1

Kniha je dobrým návodom ako sa vyhnúť manipulatívnemu správaniu podomových a iných predajcov a na druhej strane dobrým návodom ako manipulovať s inými ľuďmi a dosiahnuť želané správanie. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (2)   (1)
Marek Mikuš
Marek Mikuš
12. októbra 2015
     
Reagovať

Vynikajúce

Mne dala táto kniha veľmi veľa.
Autor vždy až zarážajúco presne trafil klinec po hlavičke. Popísal ľudí, ich myšlienkové pochody a následný spôsob ako sa rozhodujú mrazivo jednoducho a zrozumiteľne
Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (1)
Margaréta
Margaréta
5. augusta 2015
     
Reagovať

Výborná kniha

Knižku skutočne odporúčam k prečítanie. Kniha je skutočne výborné napísaná, jednoduché na pochopenie, veľmi veľa výskumov, experimentov ktoré záujmu čitateľa. Osobne som vnímala všetky vplyvy, avšak po prečítaní som opäť bohatšia o vedomosti a určite viac všímavá. ODPORúčAM :) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (1)
Tatiana Compelová
Tatiana Compelová
18. mája 2015
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Názor čitateľa 4

Kniha je vynikajúco napísaná, podložené tvrdenia sú ukázané na príkladoch z praxe a sú ľahko pochopiteľné. Knihu by si mali preštudovať všetci, čo prichádzajú do styku s ľuďmi, nielen preto, aby sa vyhli manipulácii svojej vlastnej, ale aby ani oni s druhými nemanipulovali. Knihu vrelo odporúčam. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (5)   (1)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba