Európsky marketing - Viera Čihovská, Martin Čihovský, Sprint dva, 2011

13,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Európsky marketing - Viera Čihovská, Martin Čihovský, Sprint dva, 2011
Európsky marketing - Viera Čihovská, Martin Čihovský, Sprint dva, 2011

Európsky marketing

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2011
Počet strán
204

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 28 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Mile High – Vrchol v oblakoch - Liz Tomforde, Zelený kocúr, 2024

Viac o knihe

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.

Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.
Čítať viac
Počet strán
204
Väzba
pevná väzba
Rozmer
153×215 mm
Hmotnosť
390 g
ISBN
9788089393367
Rok vydania
2011
Naše katalógové číslo
180187
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Sprint dva
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Nejlepší možný z pokrokových názoru je ten,který má v sobě dostatečnou dávku provokatívnosti, aby jeho stoupenec nohl byt hrdý na svou odlišnost,ale přitahuje i takové množství přivržencu, aby riziko osamocené vyjimečnosti bylo hned zažehnáno hlasitým souhlasem vítězicího množství.“