Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014

19,81 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014

Creativity, Inc.

Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the world's first computer-animated movie. He nurtured that dream first as a Ph.D. student at the University of Utah, where many... Čítať viac

Vydavateľstvo
Bantam Press, 2014
Počet strán
368

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the world's first computer-animated movie. He nurtured that dream first as a Ph.D. student at the University of Utah, where many computer science pioneers got their start Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
21,95 €

19,81 €

-10 %
Na sklade 3 ks
Posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania (2)
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Pevná väzba
Angličtina, 2014
Do 16 – 21 dní
-5 %

26,21 €


Creativity, Inc. - Ed Catmull, Transworld, 2017
Brožovaná väzba
Angličtina, 2017
Vypredané

Z kolekcie: Because the Boss Said So...

Naši škriatkovia odporúčajú

Mami, oci, som online - Petra Arslan Šinková, Fortuna Libri, 2023
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
19,81 €

Viac o knihe

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the world's first computer-animated movie. He nurtured that dream first as a Ph.D. student at the University of Utah, where many computer science pioneers got their start, and then forged an early partnership with George Lucas that led, indirectly, to his founding Pixar with Steve Jobs and John Lasseter in 1986. Nine years later and against all odds, Toy Story was released, changing animation forever. Since then, Pixar has dominated the world of animation, producing such beloved films as Monsters, Inc., Finding Nemo, The Incredibles, Up, and WALL-E, which have gone on to set box-office records and garner twenty-seven Academy Awards. The joyousness of the storytelling, the inventive plots, the emotional authenticity: In some ways, Pixar movies are an object lesson in what creativity really is. Now, in this book, Catmull reveals the ideals and techniques, honed over years, that have made Pixar so widely admired - and so profitable. Creativity, Inc. is a book for managers who want to lead their employees to new heights, a manual for anyone who strives for originality, and the first-ever, all-access trip into the nerve center of Pixar Animation Studios - into the story meetings, the postmortems, and the 'Braintrust' sessions where art is born. It is, at heart, a book about how to build and sustain a creative culture - but it is also, as Pixar co-founder and president Ed Catmull writes, 'an expression of the ideas that I believe make the best in us possible.'
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Steve Jobs - Walter Isaacson, Eastone Books, 2011
44,80 €
Ušetríte 2,14 €

Hodnotenia

4,6 / 5

5 hodnotení

3
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

18.11.2022
Ed Catmull, bývalý prezident spoločností Pixar a Disney Animation, vo svojej knihe opisuje niektoré mechanizmy na budovanie a ochranu kreatívnej kultúry v Pixare, špecifické techniky a tradície, ktoré rozširujú uhol pohľadu – od prieskumných výletov, cez Pixar univerzitu až po ‘Braintrust’ - skupinu vrcholových predstaviteľov, režisérov a rozprávačov, ktorí s radikálnou otvorenosťou a objektívnosťou rozoberajú vykonanú prácu, rast príbehu a jeho smerovanie, rozpráva o dôležitosti úprimnosti, dôvery a tvorivej spolupráce, o narušení typického štýlu riadenia a komunikačnej štruktúry za účelom úzkeho prepojenia vedúcich pracovníkov s radovými zamestnancami, zdieľa niekoľko konkrétnych mentálnych modelov nevyhnutných pre posilnenie a podporu každého, kto je zapojený do práce na vymýšľaní niečoho nového a neustálom zlepšovaní, skúma zlyhania, chyby a ponaučenia, ktoré nazbieral za roky vedenia Pixaru, a zaoberá sa zlúčením Pixaru s Disney a výzvami pri udržiavaní firemnej kultúry.
Jednoduchými slovami kombinuje históriu spoločnosti s manažérskymi radami, načrtáva svoj vzťah so Stevom Jobsom, opisuje prerod nesformovaných, neúplných a zraniteľných nápadov, potenciálnych prepadákov, na úplne odlišné, vyzreté a emotívne animované príbehy, krok za krokom s otvorenosťou, vášňou a jasnosťou prevádza svojou obdivuhodnou cestou a ponúka neoceniteľné lekcie, ktoré sa naučil v každej fáze rastu.
Zaujímavé a inšpiratívne čítanie.
Čítať viac

Kúpte spolu
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Steve Jobs - Walter Isaacson, Eastone Books, 2011
44,80 €
Ušetríte 2,14 €

„Prečo každý, kto prestal byť tínedžerom, automaticky mávne rukou nad všetkým čo vtedy cítil? Koho zaujíma, že z toho vyrastie? Bolestné a euforické dní, keď to človek prežíva, preto nie sú o nič menej skutočné. Skutočne je to čo sa odohráva teraz. “