Knihy
E-knihy
28,54 €

Bežná cena Bežne 29,95 €

Ušetríte 5%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

28,54 €

Viac o knihe

Creative Advertising: An Introduction explores the fundamentals of advertising and branding, providing an indispensable overview of creative thinking in advertising practice. The book offers clear guidance on portfolio presentation, making contacts and skills building, on crafting ideas in copy and art direction, and on working with others in the larger creative process. It is full of advice from some of the worlds leading figures in advertising and is illustrated with numerous examples of award-winning work.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Creative Advertising: An Introduction - Miriam Sorrentino
Trhlina - Jozef Karika
39,54 €
Ušetríte 3,31 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
240
Hmotnosť
930 g
Rok vydania
2014
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Laurence King Publishing
Rozmer
214×254 mm
ISBN
9781780671192
Naše katalógové číslo
167742

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Kúpte spolu
Creative Advertising: An Introduction - Miriam Sorrentino
Trhlina - Jozef Karika
39,54 €
Ušetríte 3,31 €

„Kniha je vždy rozhovor, ktorý sa nemohol uskutočniť.“

Hans Urs Von Balthasar