Knihy
E-knihy

Hľadaj vo svojom vnútri

Tajomstvo hlbokej koncentrácie úplného uvoľnenia účinného sebaovládania

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2013
Edícia
Open Mind

Predstavte si, že by ste na počkanie dokázali vyčistiť svoju myseľ a získať hlboký pocit vnútorného pokoja. Prepnúť sa do stavu intenzívnej koncentrácie, ale zároveň byť dokonale uvoľnení. Uvedomiť si ešte v zárodku negatívnu emóciu – napríklad hnev...

Čítaj viac

9,99 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Predstavte si, že by ste na počkanie dokázali vyčistiť svoju myseľ a získať hlboký pocit vnútorného pokoja. Prepnúť sa do stavu intenzívnej koncentrácie, ale zároveň byť dokonale uvoľnení.

Uvedomiť si ešte v zárodku negatívnu emóciu – napríklad hnev – a mať schopnosť rozhodnúť sa, či sa jej poddáte, alebo ju rozpustíte a necháte zmiznúť. Práve to vám ponúka kniha Hľadaj vo svojom vnútri. Jej autor Chade‑Meng Tan ju pôvodne navrhol ako kurz pre zamestnancov firmy Google – pragmaticky zmýšľajúcich, technicky orientovaných ľudí, často trpiacich stresom a nedostatkom času. Kniha obsahuje vedecky overené fakty a množstvo zaujímavých cvičení, z ktorých sa mnohé dajú praktizovať aj počas cesty do práce či pri sedení pred počítačom.


Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
288
Hmotnosť
330 g
Rok vydania
2013
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
145×207 mm
ISBN
9788081092282
Naše katalógové číslo
149060

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

4 hodnotenia

3
1
0
0
0

Veronika
21.1.2014
Wow
Vynikajúca kniha, ktorá na prvý pohľad pôsobí ako nejaký "ezoterický bullshit" (pardon za výraz, ale kníhkupectvá sú toho plné). Nie je to jej vina, spôsobuje to dizajn obálky. V skutočnosti ide o výbornú publikáciu, ktorá trochu síce zabŕdne aj do budhizmu a meditácií, ale benefitovať z nej budú najviac ambiciózni ľudia, ktorí - rovnako ako autor, zamestnanec spoločnosti Google - chcú rozvinúť sovju emocionálnu inteligenciu a napredovať v biznise aj osobnom živote. Som knihou veľmi príjemne prekvapená, dajte jej šancu ak vás zaujíma ako (ne)fungujeme a čo sa s tým dá robiť :)
Čítaj viac
Janík
16.6.2014
Názor čitateľa
Úplne súhlasím. Som náročný čitateľ a vza posledný rok som prečítal okolo 60 kníh aj svetových autorov, ale tento titul je u mňa svojou logikou, hĺbkou (ktorú som nečakal) a skutočne jednoduchými riešeniami sebazdokonaľovania knihou roka 2013. Pôvodne som si myslel, že ide len o opis toto, ako to funguje vo firme Google, ale v podstate ide o to, ako funguje človek ako taký. Výborné čítanie. Doporučujem zamestnávateľom aj zamestnancom.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac