Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010

51,95 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010

Creating Powerful Brands

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The... Čítať viac

Vydavateľstvo
Butterworth-Heinemann, 2010
Počet strán
496

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

51,95 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Dva brehy oceánu - Laura Spence-Ash, DOT., 2024
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
51,95 €

Viac o knihe

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, it is highly illustrated and comes packed with over 50 brand-new, real examples of influential marketing campaigns.

Bullets:

Summarises the latest thinking and best practice in the domain of branding.
All new real marketing campaigns show how branding theories are implemented in practice.
Brought right up to date with a clear European and UK focus Undergraduate business and marketing students studying brand management will find this an invaluable resource in their quest to understand how branding really works.

Written by renowned specialists in brand management, marketing strategy and a rising star in the branding firmament. Extensive teaching aids accompany the book. In co-operation with Oxford Learning Lab, on-line streamed video supports this book.
Čítať viac
Počet strán
496
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9781856178495
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
147184
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Butterworth-Heinemann
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
More Than a Name - Jonathan Baldwin, Ava, 2006
107,90 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
More Than a Name - Jonathan Baldwin, Ava, 2006
107,90 €

„Nikdy sa nezavďačíš každému. Nemôžeš celý život lietať od jedného k druhému a robiť to, čo sa na tebe páči ostatným. A zakaždým sa vzdať toho, čo chceš ty sama.“

Časodejovia: Srdce času - Natalja Ščerba, 2017
Časodejovia: Srdce času
Natalja Ščerba