Knihy
E-knihy

Tréning väzňa

Vydavateľstvo
Zelený kocúr, 2013
1. diel série
Tréning väzňa

V čom spočíva sila a tajomstvo knihy Tréning väzňa? Tréning väzňa je technika cvikov s váhou vlastného tela, ktoré nám predstavuje autor Paul “Coach” Wade vo svojej knihe s pôvodným anglickým názvom Convict Conditioning. Ako cvičiť, keď život závisí.

Čítaj viac

17,50 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

V čom spočíva sila a tajomstvo knihy Tréning väzňa?
Tréning väzňa je technika cvikov s váhou vlastného tela, ktoré nám predstavuje autor Paul “Coach” Wade vo svojej knihe s pôvodným anglickým názvom Convict Conditioning.

Ako cvičiť, keď život závisí od tvojej vlastnej sily a tvrdosti?
Najviac metód súvisiacich s posilňovaním a zušľachťovaním svalstva je pre ľudí "domácich", totiž pre takých, ktorý žijú svoj život v relatívnom bezpečí. Svoju silu si pestujú pre hrdosť, vidia v tom výkon a nepoháňa ich samotný boj o prežitie. Profesionálny športovec trénuje, aby mal dobré výsledky na športovom podujatí, a nie preto, aby bezpečne vyšiel z boja o život ako víťaz.

Paul Wade strávil devätnásť pekelných rokov na takých miestach, ako sú väznica San Quentin, Angola, či Marion. Brány väznice prekročil ako bojazlivý a vychudnutý chlapček a vyslobodil sa odtiaľ ako jeden z najsilnejších mužov sveta. Paul Wade využil a obetoval čas strávený za múrmi kriminálu na to, aby vyvinul desivú silu potrebnú v boji o holý život. Kto by si pomyslel, že zabudnuté tajomstvo sily nájdeme práve v amerických väzniciach! Paul Wade postupne vyhrabával tieto tajomstvá, akoby mu život visel na vlásku a mnohokrát to tak naozaj mohlo byť.

Paul Wade sa vyslobodil: splatil svoju dlžobu spoločnosti. Nielen skrz hrôzostrašné zážitky, ale dlh splatil aj najväčším darom, aký nám mohol dopriať: techniky tréningov, ktoré spísal v knihe, môžu prospieť každému, kto už má plné zuby slabosti a túži po skutočnej sile.

Technika
Dôsledným dodržaním techník tréningu môžeme podľa autora dosiahnuť takú nebývalú, úžasnú silu, vďaka ktorej budeme schopný robiť cviky, ktorých je schopný len málokto.

Napr.:
- kľuky na jednej ruke
- zhyby na jednej ruke
- drepy na jednej nohe

Všetky tieto výzvy dosiahneme výlučne cvikmi s váhou vlastného tela, bez použitia akéhokoľvek náčinia. Na to, aby sme boli schopný vykonať hore spomínané majstrovské cviky, musíme prejsť deviatimi cvikmi, z ktorých prvý cvik vykoná aj najviac lenivý človek, ktorý vykonáva sedavú práce bez rokov cvičenia.

Pomenovanie
Pomenovanie tejto techniky pramení z cvičení, ktoré je možné robiť bez akéhokoľvek vybavenia, bez činiek, na akomkoľvek mieste, hoci aj vo väzenskej cele.

Autor Paul“Coach” Wade strávil devätnásť rokov v amerických väzniciach, kde vyvíjal túto techniku trénovania. Tomi “Kid” odporúča. Samotný tréning ktorý opisuje táto kniha si vyskúšal aj Tomi “Kid”, majster sveta v profesionálnom boxe. O jeho odporúčaniach, pocitoch a dojmoch, ktoré ho sprevádzali počas trénovania sa dozviete práve v tejto knihe.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Convict Conditioning
Rozmer
165×235 mm
ISBN
9788097092238
Naše katalógové číslo
144613
Počet strán
312
Hmotnosť
390 g
Rok vydania
2013
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Zelený kocúr

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

100 hodnotení

86
11
3
0
0

Tomas
1.6.2017
Otazka
Ahojte ja by som sa chcel len spytat,ze po akej dobe sa zacnu ukazovat prve vysledky? Cvicil som na stroji sle zabere to vela casu a nic z toho. Chcel by som sa tiez spytat ci tato metoda cvicenia naozaj pomaha ziskat svaly..dakuje. za odpovede
Čítaj viac
jakub hlasny
21.5.2016
skvela kniha
Must have knih pre kazdeho koho bolia krize alebo si povie dost. Spolu , knihou Naked warrior , Trening vazna 1,2, F.A.Q. (3diel celkovo) vsetko co potrebujete..
Čítaj viac
Dancuľ
30.3.2016
tréning a motivácia
Knižka v je v pohode ukazuje smer kde by ste sa mohli nájsť. Vyslúžilim cvičencom s posilovne po zraneniach ukazuje alternatívu k fitku, a že sa dá cvičiť jednoduchšie, bez strojov a činiek len s vlastnou váhou tela.
Čítaj viac
Martin Blaho
Martin Blaho
9.1.2016
Moj novy zivotny styl
asi pred dvoma rokmi som len tak spontanne zacal robit kliky ,nepravidelne... pred rokom som nasiel tuto knihu... a uz rok makam na sebe :) nema to chybu je to najlepsie cvicenie pre kazdeho. chapem ze chlapi su zavisly od vsetkeho zeleza a strojoch v posilkach ale nic z toho nema sancu na toto.
Čítaj viac
abik
26.8.2015
Chyba
Kniha je presne to, čo som potreboval. Akurát chcem upozorniť na jednu chybu. Pri zdvíhačkách nôh je v knihe chyba. Štandard na postup je pri 1. až 4. stupni uvádzaný len dve série. Správne má byť tri série. Overoval som si to aj v anglickom originále.
Čítaj viac
Ján
15.4.2015
Trpezlivosť a odhodlanie
Veľmi dobre spracovaná kniha, ktorá pomôže záujemcom o zvýšenie svojej kondície bez zbytočného zdvíhania železa a chodenie do posilovne. Odporúčam všetkým, ktorý chcú niečo urobiť s vlastnou kondíciou a pre svoje zdravie.
Čítaj viac
Daniel
17.3.2015
Po dlhej dobe som konečne našiel čo som hľadal
Dlho som sa chcel naučiť zhyby a kľuky na jednej ruke, trápil som sa, skúšal všeličo no nič nepomohlo. Vďaka tejto knihe som prišiel na to čo robím zle, podstatne som si vylepšil techniku a vôbec celý charakter cvičenia, lepšie ako v tejto knihe sa to snáď popísať nedá. Určite odporúčam, kniha vhodná pre úplných začiatočníkov aj pre pokročilých
Čítaj viac
Pavol Durec
Pavol Durec
25.1.2015
Výborná kniha
Nikdy som necvičil tak málo a pritom s takým dobrým pocitom. Pretože to funguje. Najviac chválim systém, ako po sebe nasledujú cviky pri zvyšovaní úrovne. Keď človek vie čo ho čaká v ďalšom leveli, tak si dá záležať na tom, aby sa neflákal ale ani nehnal dopredu za každú cenu. A keď vidím v telke reklamu na nejaké posilňovacie superstroje, tak sa len smejem. Hrazda je však nevyhnutnosť.
Čítaj viac
Jaro
17.3.2015
Názor čitateľa
Hrazda nie je nevyhnutnost. Staci prielezka / prasiak / strom pred domom. Ak strom nema dost nizko konare, tak treba prehodit cez najvhodnejsi konar 2 lana (kazde pre jednu ruku).

Ja cvicievam na strome pred nasim domom uz 3/4 roka - v poho.
Čítaj viac
Peter Porubský
Peter Porubský
29.11.2014
Parádna vec
10 rokov som sa aktívne venoval posilňovaniu a odmakal som si svoje, presne tak aj teraz cítim svoje kolená. Nie som však žiadny amatér mám z trénerstva diplom a mal som možnosť učiť sa od špičiek na Slovensku. Napriek tomu som s tým úplne prestal a z týždňa na týždeň som prešiel na tréning väzňa. Vrelo odporúčam, ale skutočne to budem vedieť ohodnotiť tak za rok.
Čítaj viac
Vlado
11.9.2014
ako zacat
Ahojte,
mám na Vás prosbu, práve čítam knihu Tréning väzňa a potreboval by som poradiť ako začať s cvičením teda povedané keď som začiatočník a v knihe str.295 je nová krv - program na dva dni v týždni, to mi je jasné, ale nie som si istý či pri kľukách sa má cvičiť všetkých desať stupňov a potom prejsť na ďalšiu partiu čiže nohy alebo len pokiaľ vládzem.Kniha je super a teším sa keď začnem podľa nej cvičiť.
Za odpoveď Vám ďakujem.
Čítaj viac
Peter
15.9.2014
Názor čitateľa
Kedze si zaciatocnik,zacnes klukmi 1.stupen a potom nohy od 1.stupna. ked zvladnes pokrocily standard, prejdes na 2.stupen atd. To nenamena ,ze vsetky cviky cvicis na rovnakom stupni. Niektore stupne cvikov budes zvladat skor ,ine nie.
Čítaj viac