Knihy
E-knihy

eMarketing

Ako osloviť zákazníka na internete

Revell Books, 2013
Vydavateľstvo
Revell Books, 2013

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu...

Čítaj viac

9,41 €

Bežná cena Bežne 9,90 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu.
Okrem iného sa dozviete aj niečo o elektronickom obchodovaní, o jednotlivých obchodných modeloch a o dopade elektronických obchodov na marketing.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
180
Hmotnosť
180 g
Rok vydania
2013
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Revell Books
Rozmer
300×210 mm
ISBN
9788097056445
Naše katalógové číslo
144542

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

2,4 / 5

5 hodnotení

0
4
0
1
2

Najužitočnejšie recenzie

Štefan Kováč
Štefan Kováč
4
9.6.2014
Tuto knihu som si kupil kvoli dipl. praci a aj napriek tomu, ze to nie je top co som cital som z nej nejaku tu definiciu pouzil. Inac mi tam chybalo viac detailov ale na pochopenie problematiky to celkom stacilo.
Čítaj viac
Zuzana Danechová
Zuzana Danechová
2
18.6.2013
Ak hľadáte tipy, triky, nástroje, metódy ako čo najlepšie využiť online, nekupujte si túto knihu. Je to súbor citácií rôznych autorov plný preklepov, ktoré Vám nič nové neprezradia. (Teda pokiaľ to nie je prvá marketingová kniha, ktorú idete čítať.) Obálka je zavádzajúca - zo zobrazených lôg sa spomínajú v texte iba niektoré, a aj to len veľmi okrajovo. Bola som sklamaná.
Čítaj viac
Martin Zálužný
Martin Zálužný
28.1.2015
Názor čitateľa
Kniha ponúka rámcový návod k tomu, na čo sa zameriavať v rámci internetovej stratégie. Kvôli tomu, že poskytuje iba základné informácie, je však nutné hľadať ich ďalej v iných zdrojoch.
Čítaj viac
Jan Marinic
Jan Marinic
19.1.2015
Kniha mi pomohla najst moznosti
Chcel by som zacat podnikat na zivnost a potreboval som najst moznosti toho, ako sa propagovat cez internet. Knihu som nasiel nahodou a kupil som si ju kvoli nizkej cene. Pre mna ako uplneho laika to sluzilo ako navod k tomu, kde by mohla byt moja cesta. Nie je tam toho vela, no nie je to vycerpavajuca kniha. Pomohla mi pri zadavani poziadavok pre promo mojej cinnosti.
Čítaj viac
Lukáš
23.7.2014
Stručný úvod do problematiky
Kniha ma oboznámila s možnosťami kde na internete môžem umiestniť svoje produkty avšak chýbali mi detailnejšie informácie o tom, ako to mám spraviť. Dúfam teda, že táto kniha bude mať pokračovanie, v ktorej sa dozviem viac tipov a rád či vhodných postupov. Taktiež som ocenil aj niektoré citované zdroje.
Čítaj viac
Štefan Kováč
Štefan Kováč
9.6.2014
Zaklady celkom slusne
Tuto knihu som si kupil kvoli dipl. praci a aj napriek tomu, ze to nie je top co som cital som z nej nejaku tu definiciu pouzil. Inac mi tam chybalo viac detailov ale na pochopenie problematiky to celkom stacilo.
Čítaj viac
Peter
6.11.2013
znama firma
Nam uz znamy marketingovy autor Peter Dorcak z Presova vyprodukoval svoj dalsi kompilatik. Netreba mu to ale zazlievat, lebo podobnych autorov podobnych trochu hrubsich seminarnych prac ako je aj tato, plnych skvelych marketingovych rad a odporucani je na trhu vela. Ved treba sa nejako v zivote uchytit a zarobit si na seba, nie?
Čítaj viac
Kacka
19.6.2013
Velke sklamanie
Kniha plna citacii z inych knih, kompilacia... naozaj som bola sklamana z obsahu, sama teoria... jedine, co ma naozaj zaujalo bol uvodny citat :-(
Čítaj viac
Zuzana Danechová
Zuzana Danechová
18.6.2013
Nie, nie a nie!
Ak hľadáte tipy, triky, nástroje, metódy ako čo najlepšie využiť online, nekupujte si túto knihu. Je to súbor citácií rôznych autorov plný preklepov, ktoré Vám nič nové neprezradia. (Teda pokiaľ to nie je prvá marketingová kniha, ktorú idete čítať.) Obálka je zavádzajúca - zo zobrazených lôg sa spomínajú v texte iba niektoré, a aj to len veľmi okrajovo. Bola som sklamaná.
Čítaj viac
David
7.5.2016
Názor čitateľa
zdravím,

viete mi poradiť nejakú inú? Vďaka.
Čítaj viac

„Knihy sú mŕtvym materiálom, dokiaľ v nás nezasejú niečo, čo v nás vyklíči a prinesie úžitok nášmu okoliu.“

Mahen