Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, John Wiley & Sons, 2010

39,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, John Wiley & Sons, 2010
Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, John Wiley & Sons, 2010

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises... Čítať viac

Séria
The Strategyzer
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons, 2010
Počet strán
288

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

39,95 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Dostupné v troch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Anjel smrti - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024
Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, John Wiley & Sons, 2010
39,95 €

Viac o knihe

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model—or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition.

Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"
Čítať viac
Počet strán
288
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
240×190 mm
Hmotnosť
708 g
ISBN
9780470876411
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
139317
Jazyk
angličtina
Séria
The Strategyzer
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Adam
Neoverený nákup
23.10.2021
Jaroslav Chrapko tvrdí, že na základe tejto knihy menil biznis model Dedolesa v roku 2018 a vďaka tomu dosiahol súčasné výsledky. Knihu dostal od sestry, ktorá ju mala ako študijný materiál na Copenhagen Business School. To mi stačilo na to, aby som to vyhodnotil ako kvalitnú literatúru.
Kniha je doslova návod na prehodnocovanie existujúcich a tvorenie nových business konceptov. Ak patríš medzi ľudí, ktorí majú vlastný produkt, alebo máš na nejaký v práci dosah, určite ju odporúčam. Je naozaj inšpiratívna, s množstvom pekných príkladov.
Čítať viac

„Niekedy je všetko čo máme okamih. Neexistujú žiadne opakovania. Všetko, čo sa niekedy stalo, robí život životom.“