popis
Ako dosiahnuť súhlas

Ako dosiahnuť súhlas   

Zásady úspešného vyjednávania

Roger Fisher, William Ury  ·  Vydavateľstvo: Eastone Books, 2012
Bežná cena: 10,99 €
Naša cena: 10,44 €
Ušetríte:5% (0,55 €)
Poštovné zadarmo nad 49 €! Objednajte si tovar spolu nad 49 € a poštovné zaplatíme za vás! (viac info)
Posielame do 6 dní.

Informácie o dostupnosti   Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade

Detaily

  • 216 strán
  • brožovaná väzba
  • slovenský jazyk
Viac podrobností

O knihe

S vyjednávaním sa stretávame všetci – v práci, aj v rodine. Na dosiahnutie svojho zámeru však často nevolíme tie najvhodnejšie metódy a postupy. Trojica uznávaných amerických autorov sa v tejto knihe venuje kompletnej analýze metód vyjednávania, vďaka ktorým je možné efektívne presadiť svoje záujmy a nenaštrbiť si pritom vzťahy. Na konkrétnych príkladoch analyzujú zámery všetkých zúčastnených strán a aj pre zdanlivo neriešiteľné situácie navrhujú taký spôsob komunikácie, ktorého výsledkom je spokojnosť všetkých partnerov „za vyjednávacím stolom“.

Úspešný bestseller Ako dosiahnuť súhlas už roky patrí k najpredávanejším knihám na celom svete. Stal sa základom mnohých kurzov negociácie a je odporúčanou literatúrou v rámci štúdia biznisu a manažmentu na prestížnych svetových univerzitách. V slovenskom jazyku vychádza po prvýkrát.

Podrobnosti

  • Originálny názov: Getting to yes. Negotiating without giving in.
  • Počet strán: 216 strán
  • Väzba: brožovaná väzba
  • Rozmer: 155×225 mm
  • Hmotnosť: 330 g
  • Jazyk: slovenský jazyk
  • ISBN: 9788081092022
  • Rok vydania: 2012
  • Naše katalógové číslo: 126059

Eastone Books Ďalšie tituly

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.
Viac informácií Pomôžte nám doplniť informácie o knihe

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Máte o knihe viac informácii ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácii na našich stránkach.

Kniha: Ako dosiahnuť súhlas



Zdieľať

Hodnotenia čitateľov (hodnotili 2 ľudia)

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Lukas Figely
Lukas Figely
27.04.2014
Reagovať
Moj názor

Odborne spracovaná, je tam mnoho príkladov zo života. Pre mňa priniesla praktické rady, ktoré som vyskúšal a skutočne fungujú. Nieje to kniha ktorá Vám prezradí ako podviesť druhého alebo ho opantať, ale opisuje spôsby prezentácie vlastného riešenia a ako vyjednávať bez konfliktov. Odporúčam! Jej spôsoby sa dajú použiť nielen v obchodnom styku.

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   áno (4)   nie (0)  
Nahlásiť recenziu
Miroslav Karabin
Miroslav Karabin
03.03.2014
Reagovať
Názor čitateľa

Zaujímavo odborne a profesionálne spracované, čitateľa upúta a priťahuje príkladmi zo života, čím sa predmet stáva zrozumiteľným a ľahko pochopiteľným.

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   áno (5)   nie (2)  
Nahlásiť recenziu

Odporúčania

Mysli a zbohatni
Naša cena: 8,81 € (ušetríte 11%)
Kniha Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí,...
Žiadne výhovorky!
Naša cena: 9,78 € (ušetríte 11%)
Väčšina ľudí si myslí, že úspech je otázkou šťastia a mimoriadneho talentu. Zabúdajú však na rozhodujúci prvok, bez ktorého neuspejú ani tí...
Druhá šanca
Naša cena: 12,37 € (ušetríte 11%)
Robert Kiyosaki, autor knihy Bohatý otec, chudobný otec – najúspešnejšej knihy z oblasti osobných financií všetkých čias, ktorá bola viac ako šesť...
Čtyřhodinový pracovní týden
Naša cena: 16,12 € (ušetríte 11%)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, máte-li čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou vám k ničemu – zvlášť když lze pracovat tak,...

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.

Neprehliadnite: náš tip!
Ako dosiahnuť súhlas
+
Osamelosť prvočísiel
Kúpte si titul
Ako dosiahnuť súhlas

spolu s titulom
Osamelosť prvočísiel
Spolu iba za 21,97 €
(ušetríte 1,97 €)
Kúpiť spolu
Moja knižnica
Prihláste sa a môžete ihneď začať hodnotiť knihy jediným klikom a vytvoriť si u nás vlastnú knižnicu!
Čo je moja knižnica?
Ďalšie knihy z tejto oblasti
Druhá šanca
Robert T. Kiyosaki
Naša cena: 12,37 €
Najprv zjedzte žabu
Brian Tracy
Naša cena: 8,83 €
Žiadne výhovorky!
Brian Tracy
Naša cena: 9,78 €
Čtyřhodinový pracovní týden
Timothy Ferriss
Naša cena: 16,12 €
Konec prokrastinace
Petr Ludwig
Naša cena: 14,13 €
Mysli a zbohatni
Napoleon Hill
Naša cena: 8,81 €
Hovor ako TED
Carmine Gallo
Naša cena: 11,56 €




Najpredávanejšie knihy za posledných 14 dní
Stručný etymologický slovník slovenčiny
Ľubor Králik
Naša cena: 21,25 €
Príťažlivosť
Michal Kopecký
Naša cena: 10,32 €
Stopárov sprievodca galaxiou
Douglas Adams
Naša cena: 12,71 €
Následníčka
Kiera Cass
Naša cena: 8,24 €
Zabijak Anders a jeho priatelia
Jonas Jonasson
Naša cena: 11,82 €



Nikdy nepíš knihu, keď vystačí list, ani kapitolu, ak postačí slovo. (Lichtenberg)
Aj z drobných vecí sa dajú urobiť veľké. Vďaka vašim Anjelskym drobným ste pri nákupoch na Martinus.sk darovali už 308 573,40 € na Dobrého Anjela. Ďakujeme!
Kávička