Ako dosiahnuť súhlas

Zásady úspešného vyjednávania
Roger Fisher a William Ury  ·  Vydavateľstvo: Eastone Books, 2012
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 10,77 €. Ušetríš teda naviac 0,19 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Kúpte si tento tovar a získajte poštovné zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
10,96 €
Bežná cena:
10,99 €

Posielame do piatich dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Stíhame do Vianoc? ÁNO



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

S vyjednávaním sa stretávame všetci – v práci, aj v rodine. Na dosiahnutie svojho zámeru však často nevolíme tie najvhodnejšie metódy a postupy. Trojica uznávaných amerických autorov sa v tejto knihe venuje kompletnej analýze metód vyjednávania, vďaka ktorým je možné efektívne presadiť svoje záujmy a nenaštrbiť si pritom vzťahy. Na konkrétnych príkladoch analyzujú zámery všetkých zúčastnených strán a aj pre zdanlivo neriešiteľné situácie navrhujú taký spôsob komunikácie, ktorého výsledkom je spokojnosť všetkých partnerov „za vyjednávacím stolom“.

Úspešný bestseller Ako dosiahnuť súhlas už roky patrí k najpredávanejším knihám na celom svete. Stal sa základom mnohých kurzov negociácie a je odporúčanou literatúrou v rámci štúdia biznisu a manažmentu na prestížnych svetových univerzitách. V slovenskom jazyku vychádza po prvýkrát.

Eastone Books

Ďalšie tituly vydavateľstva

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Originálny názov: Getting to yes. Negotiating without giving in.
  • Počet strán: 216
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 155×225 mm
  • Hmotnosť: 330 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788081092022
  • Rok vydania: 2012
  • Naše katalógové číslo: 126059


Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 2 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Lukas Figely
Lukas Figely
27. apríla 2014
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Moj názor 4

Odborne spracovaná, je tam mnoho príkladov zo života. Pre mňa priniesla praktické rady, ktoré som vyskúšal a skutočne fungujú. Nieje to kniha ktorá Vám prezradí ako podviesť druhého alebo ho opantať, ale opisuje spôsby prezentácie vlastného riešenia a ako vyjednávať bez konfliktov. Odporúčam! Jej spôsoby sa dajú použiť nielen v obchodnom styku. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (4)   (0)
Miroslav Karabin
Miroslav Karabin
3. marca 2014
     
Reagovať

Názor čitateľa 3

Zaujímavo odborne a profesionálne spracované, čitateľa upúta a priťahuje príkladmi zo života, čím sa predmet stáva zrozumiteľným a ľahko pochopiteľným. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (5)   (2)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba