Knihy
E-knihy

Nenahraditeľní

Na sklade
Vydavateľstvo
Eastone Books, 2011
Edícia
Open Mind

Myslíte si, že ste iba bezvýznamným anonymným kolieskom v obrovskej mašinérii? Pri svojej práci sa iba prispôsobujete a čakáte na pokyny od iných? Nerobíte to, čo by ste chceli a čo by vám prinášalo radosť? Tak to zmeňte! Staňte sa pre vašu firmu nenahrad

Čítaj viac

6,64 €

Bežná cena Bežne 6,99 €

Ušetríte 5%
Stíhame do Vianoc

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Môžete kúpiť aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu!

Myslíte si, že ste iba bezvýznamným anonymným kolieskom v obrovskej mašinérii? Pri svojej práci sa iba prispôsobujete a čakáte na pokyny od iných? Nerobíte to, čo by ste chceli a čo by vám prinášalo radosť? Tak to zmeňte! Staňte sa pre vašu firmu nenahraditeľným. Seth Godin vám vo svojej novej knihe ukáže, ktoré zručnosti sú pre nenahraditeľných nevyhnutné a ako ich rozvíjať. Toto je kniha o vás – o vašej voľbe, o vašej budúcnosti, o vašom potenciáli vnášať obrovské zmeny do akejkoľvek oblasti, ktorú si zvolíte. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.


Čítaj viac
Kúpte spolu
Nenahraditeľní - Seth Godin
Kľúč k životu podľa zákona príťažlivosti - Jack Canfield
16,06 €
Ušetríte 0,85 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
256
Hmotnosť
330 g
Rok vydania
2011
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
145×207 mm
ISBN
9788081091957
Naše katalógové číslo
119292

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,0 / 5

1 hodnotenie

0
1
0
0
0

Juraj Zelman
Juraj Zelman
6.3.2016
Pár zaujímavých myšlienok
Stručná, zrozumiteľne napísaná kniha, ktorá sa snaží zdôrazniť, ako veľmi si ľudia snažia uľachčovať životy na úkor ich spokojnosti. Kniha je písaná na štýl bežných motivačných kníh, no skrýva v sebe pár pekných myšlienok, ktoré prinútia človeka zastaviť sa a uvedomiť si pár vecí. Stotožňujem sa s autorovými názormi a investíciu do tejto knihy neľutujem.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac
Kúpte spolu
Nenahraditeľní - Seth Godin
Kľúč k životu podľa zákona príťažlivosti - Jack Canfield
16,06 €
Ušetríte 0,85 €