Marketing na Twitteri

Peter Murár  ·  Vydavateľstvo: WebSupport, 2011
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 11,81 €. Ušetríš teda naviac 0,26 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 49,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Spolu iba za 20,79 €
(ušetríte 2,81 €)
Kúpiť spolu
Naša cena:
12,07 €
Bežná cena:
12,70 €
Ušetríte:
5% (0,63 €)

Posielame do troch dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.

Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete:
• zvládnuť základnú terminológiu
• rozšíriť tweety o fotografie a video
• vysvetliť rozdiely oproti Facebooku
• vybrať vhodnú stratégiu
• zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 138
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 210×210 mm
  • Hmotnosť: 360 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788097081478
  • Rok vydania: 2011
  • Naše katalógové číslo: 118639


Hodnotenia čitateľov       (hodnotilo 6 ľudí) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Peter Čdlko
Peter Čdlko
1. novembra 2012
     
Reagovať

Názor čitateľa

Veľmi ľahko čitateľná kniha, plná zaujímavých informácii :) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
Peter Holý
Peter Holý
19. októbra 2012
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Odporúčam 1

Veľmi dobre a jednoducho napísaná kniha zameraná na český a slovenský trh. Dalo by sa povedať, že taká jednohubka na jedno poobedie. Len tá slovenčina, gramatické a štylistické chyby :( Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (0)
Igor Lichnovsky
Igor Lichnovsky
28. mája 2012
     
Reagovať

Chvalim autora

Vyborne napisana kniha, ktora sa velmi dobre cita. Povinnost kazdeho slovenskeho online marketera:) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
DariDesignagent
DariDesignagent
23. decembra 2011
     
Reagovať

Názor čitateľa 1

Vážne dobré, ľahké a zrozumiteľné, na jedno zhltnutie. S príkladmi a vysvetleniami, teória aj prax. Škoda len kopy tých textových chýb. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (0)
Fero Volar
Fero Volar
24. novembra 2011
     
Reagovať

Názor čitateľa

Skvela kniha z praxe. A z domacej. Takychto knih je malo no tato to vyborne vynahradila. Nieje len pre marketerov ale kazdeho kto chce vytazit z tejto socialnej siete co najviac. Odporucam. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
Michal
Michal
24. novembra 2011
     
Reagovať

vyborna kniha

v knihe su vyjasnene zakladne pojmu + je plna praktickych ukazok so slovenskej twitter sceny. ako sa ma komunikacia na twitteri robit a ako sa nema. kazdy online marketer by ju mal mat ;) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba