Fialová krava

Ako byť výnimočný v marketingu aj v podnikaní
Seth Godin  ·  Vydavateľstvo: Eastone Books, 2011
Edícia: Open Mind
Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Naša cena:
5,99 €

Vypredané
Kniha je vypredaná a zatiaľ sa nechystá dotlač, preto ju nie je možné objednať.
Čo to znamená?

Z tejto knihy sa už predali všetky kusy, ktoré boli vytlačené. Ani my, ale ani vydavateľ alebo distribútor už nemáme na sklade žiadne kusy. Preto vám túto knihu už nedokážeme zabezpečiť. Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte majú posledné kusy na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Zadajte svoju e-mailovú adresu a budeme Vás informovať, keď bude dostupná. Čo to znamená?

Keď bude táto kniha k dispozícii na objednanie, budeme Vás informovať na e-mail, ktorý uvediete. Ide iba o nezáväznú informáciu pre Vás, nie o pevnú objednávku - ak budete mať o knihu záujem, môžete následne prísť na našu stránku a objednať si ju.


Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.

Eastone Books

Ďalšie tituly vydavateľstva

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Originálny názov: Purple Cow (Kúpiť v originálnej verzii)
  • Počet strán: 160
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 130×195 mm
  • Hmotnosť: 150 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788081091872
  • Rok vydania: 2011
  • Naše katalógové číslo: 114305

Hodnotenia čitateľov       (hodnotilo 6 ľudí) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Peter Papp
Peter Papp
31. januára 2017
     
Reagovať

Buď fialovou kravou 1

Predstavte si, že sa preháňate autom prírodou. Všade navôkol sa pasú hnedé kravy. Sú tak rovnaké a tak nudné, že už ich ani nedokážete registrovať. A hľa! Zrazu zbadáte fialovú kravu! Ihneď spozorniete, pretože vidíte v tom stáde niečo unikátne, niečo pozoruhodné, niečo, čo si dokázalo získať vašu pozornosť, možno by ste aj chceli zastaviť Vaše auto na krajnici, a odfotiť sa s tou fialovou kravou.

A o tom to celé je, ako sa stať fialovou kravou. Seth Godin Vám síce nedá podrobný návod ako sa ňou stať, no v jeho knihe Vás privedie k novým myšlienkam, aby ste sa zamýšľali o tom, ako môžete byť vínimočny v marketingu, aj v podnikaní - skrátka, aby ste boli aj vy tou fialovou kravou ktorá dokázala získať pozornosť ľudí v mase plných nezaujímavých reklam a nudných firiem.

Hrať dnes na istotu je príliš riskantné a nezaujímavé, žijeme vo svete prebytku, kde je spotrebiteľ zasypaný takmer neobmedzeným výberom na trhu, preto schopnosť vynájsť fialovú kravu - vedieť odlíšiť sa, je vysoko odmeňená pozornosťou zákazníka.
Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (0)
Barbora
Barbora
7. marca 2013
     
Reagovať

Názor čitateľa 1

Cakala som trosku lepsie, ale moze byt.... Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (0)
Filip Vítek
Filip Vítek
11. augusta 2012
     
Reagovať

Inšpiratívna kniha, avšak s nudnou … 2

Zábavná kniha, ale torchu povrchná. Hlavná myšlienka knihy je jasná asi na 20 strane a zvyšok je neustále vracanie sa k tej istej myšlienke. Výrazne potešili však dodatočne dodané príklady "fialových kráv" z reálneho života, ktoré boli celkom inšpiratívne. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (2)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba