Knihy
E-knihy

Fialová krava

Ako byť výnimočný v marketingu aj v podnikaní

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2011
Edícia
Open Mind

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu...

Čítaj viac

5,99 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

3,5 / 5

6 hodnotení

0
3
3
0
0

Peter Papp
Peter Papp
31.1.2017
Buď fialovou kravou
Predstavte si, že sa preháňate autom prírodou. Všade navôkol sa pasú hnedé kravy. Sú tak rovnaké a tak nudné, že už ich ani nedokážete registrovať. A hľa! Zrazu zbadáte fialovú kravu! Ihneď spozorniete, pretože vidíte v tom stáde niečo unikátne, niečo pozoruhodné, niečo, čo si dokázalo získať vašu pozornosť, možno by ste aj chceli zastaviť Vaše auto na krajnici, a odfotiť sa s tou fialovou kravou.

A o tom to celé je, ako sa stať fialovou kravou. Seth Godin Vám síce nedá podrobný návod ako sa ňou stať, no v jeho knihe Vás privedie k novým myšlienkam, aby ste sa zamýšľali o tom, ako môžete byť vínimočny v marketingu, aj v podnikaní - skrátka, aby ste boli aj vy tou fialovou kravou ktorá dokázala získať pozornosť ľudí v mase plných nezaujímavých reklam a nudných firiem.

Hrať dnes na istotu je príliš riskantné a nezaujímavé, žijeme vo svete prebytku, kde je spotrebiteľ zasypaný takmer neobmedzeným výberom na trhu, preto schopnosť vynájsť fialovú kravu - vedieť odlíšiť sa, je vysoko odmeňená pozornosťou zákazníka.
Čítaj viac
Filip Vítek
11.8.2012
Inšpiratívna kniha, avšak s nudnou strednou pasážou
Zábavná kniha, ale torchu povrchná. Hlavná myšlienka knihy je jasná asi na 20 strane a zvyšok je neustále vracanie sa k tej istej myšlienke. Výrazne potešili však dodatočne dodané príklady "fialových kráv" z reálneho života, ktoré boli celkom inšpiratívne.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac