Webová analytika 2.0 CZ

Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti
Avinash Kaushnik  ·  Vydavateľstvo: Computer Press, 2011

Preklad: Pavel Jašek, David Čepička

ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO<26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 22,78 €. Ušetríš teda naviac 0,49 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 39,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 39,00 €!

Pri objednávke nad 39,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Spolu iba za 28,80 €
(ušetríte 2,19 €)
Kúpiť spolu
Naša cena:
23,27 €
Bežná cena:
24,49 €
Ušetríte:
5% (1,22 €)

Posielame do piatich dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí.

Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky.
Naučíte se mimo jiné, jak:

* Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů
* Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO)
* Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny
* Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb
* Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace
* Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní

Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely.

Computer Press

Ďalšie tituly vydavateľstva

Renomované knižné nakladateľstvo počítačovej literatúry a titulov z oblasti digitálnej fotografie s tradíciou od roku 1994 je dominantným lídrom na trhu v odboroch počítačovej literatúry a digitálnej fotografie. V súčasnej dobe ponúka viac ako 1400 knižných titulov, ktoré pokrývajú kompletné spektrum počítačovej problematiky od začínajúcich užívateľov až po knihy pre IT profesionálov.

Nakladateľstvo svojou ponukou pohotovo reaguje na vývoj v oblasti IT a prichádza tak na trh s titulmi venovanými najnovším verziám produktov a najžiadanejších technológií. Nakladateľstvo Computer Press spolupracuje nielen s renomovanými českými autormi, ale aj s najväčšími zahraničnými vydavateľmi. Cieľom nakladateľstva je aj naďalej prinášať kvalitné, užitočné a moderné knihy a učebnice pre široké spektrum profesií a domácich užívateľov, reagujúce na najnovšie trendy v oblasti informačných technológií, digitálnej fotografie a príbuzných odborov. Nájdete tu tituly, ako 1001 tipov a trikov pro PHP, Jak myslí Steve Jobs či Joomla.

Viac informácií

Zaradené v kategóriách

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Originálny názov: Web Analytics 2.0 The Art of Online Accountability & Science of Customer Centricity
  • Príloha: CD-ROM
  • Počet strán: 456
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 167×225 mm
  • Hmotnosť: 750 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788025129647
  • Rok vydania: 2011
  • Naše katalógové číslo: 101743


Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 2 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Michal Zuber
Michal Zuber
5. apríla 2015
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Skor uvod do analytiky -1

Suhlasim s Daliborom. Skor uvod do webovej analytiky. Pre mna najzaujimavejsie a takpovediac boli KPI (Key Performance Indicator), teda klucove indikatory vykonu. Vhodne pre tych, ktory nechcu googlit na webe po informaciach, ale chcu ziskat taky ten zaklad. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (1)
Dalibor Cicman
Dalibor Cicman
27. júla 2014
     
Reagovať

Úvod do webovej analytiky 5

Bestseller z odvetvia webovej analytiky od osoby, ktorá je pokladaná za najväčšie autority v obore.

Knihu by som nazval Úvod do webovej analytiky, pretože poskytuje komplexný prehlad o čom je tento obor ako k nemu treba pristupovať a riešiť veci. V knihe nieje spomenutý žiaden konkrétny postup ako v nejakom konkrétnom nástroji niečo merať skôr sa zameriava na definovanie, klasifikáciu a všeobecne pochopenie. Myslím, že je to celkom logicky krok, kedže webová analytika sa rýchlo vyvíja a za par rokov by bola neaktuálna.

Ako je z názvu jasné, zaoberá sa prístupom v WA 2.0, čiže nevyužívať komplexné nástroje (IBM-Cognos, Coremetrics, Unica, Adobe - SiteCatalyst...) ale prepájaním malých, lacných flexibilných nástrojov (Google analytics, Webtrends...) Je to o tkz. business intelligence rieseniach 2.0 nielen pre nadnárodné firmy, ale aj pre masy.

Čítal som pôvodnú verziu z 2007 v AJ a potom keď som ju videl v kníhkupectve v CJ bol som v šoku, že už existuje dostatok ľudí pre koho to vydať v CJ ale obávam sa že to je asi jediná kniha z tohto odvetvia v CJ. Každopádne stoji zato si ju precítat. Ak už v odvetví pracujete ponúkne vám v niektorých veciach iný pohľad a ak ešte nie tak je to asi prvá kniha kt. odporúčam precítať.
Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (5)   (0)
djkremik
djkremik
18. januára 2015

Myslite ze pomoze adminovi pri sprave eshopu ktory ho živý aby dokázal zvýšiť jeho návštevnosť a konverziu eshopu? Dakujem

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba